söndag 3 juni 2012

clumsy

idag har jag mått röv, jag är done med alkohol.. fram till studenten. ett tips från coachen är att inte dricka mer än en öl när man är fysiskt utmattad, ingen bra combo! det kan leda till att man förlorar uppmärksamheten om föremål som finns runt om kring dig, till exempel lyktstolpar. det var såhär att på väg hem lovade jag min kompis att skicka ett nummer till honom, jag vänder på klacken med telefonen i högsta hugg och börjar leta fram nummer och BAM så gick jag rakt in i en lyktstolpe.. classic movie scene. började snurra runt för att se om min kollision hade uppmärksammats av någon, men tur hade jag, det var inte en jävel i närheten. sen garvade jag gott för mig själv hela vägen hem. 

dagen har alltså spenderats på en och samma plats i sängen med datorn i knäet och en klump av gårdagens alkoholintag i halsen. nu: harry potter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar