lördag 23 juni 2012

midsummer

hey, i'm back in business! midsommar igår blev inte som jag hade tänkt mig.. jag hade jävligt kul hos en mate men saknade marre och lovis, två av mina favoriter. sen spårade allt.. jag har nu insett att jag inte tål starksprit, så framöver är det öl, cider och vin som gäller. anyhow, jag fick ett litet mental break down men fick tröst av mcflerre som sen blev pissed och presenterade sin högerhand för en dörr, endast för att jag var ledsen. när jag väl samlat mig ringer marre och säger att hon tar bästa buss till oss, där brast det igen - av lycka. sen var det dags att dra sig in mot stan, det slutade inte bra.. 'nuff said, behöver inte gå in på detaljer där. jag somnade dock ångestfylld i min egen säng, ensam. 
idag är det bra, njuter av det skummaste vädret genom tiderna. solsken, regn, solsken, skyfall, solsken, SKYFALL.. you get what i mean. nevertheless, ska se om man pelar sig till råå och myser ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar