måndag 30 juli 2012

honey i'm home;

efter sex dagar i emmaboda är jag nu tillbaka, sjuk men glad, och vi har haft det så brutalt jävla bra! jag har en tendens att noja om vädret när jag drar på festival och kollar ca 6 olika väderleksrapporter om dagen för att försäkra mig om vädret. vi hade sån jävla tur att 5 av 6 dagar var strålande solsken, sån gassande hetta att hela emmaboda fick vattenbrist pga att alla drack vatten konstant. anyhow, emmaboda var bättre än förväntat. vi bongade öl efter öl, såg grymma band, träffade grymt folk och hade grymt väder, kunde inte bett om mer. 

förvirrad som jag blir då och då, glömde jag min plånbok i bilen vi åkte i. där bland annat min mobil låg i, jag kan därför inte bjuda på några bilder nu. ska dock träffa marcus idag eller imorgon och få tillbaka den, ABSTINENS.

to sum it up, jag har haft en sjuk, underbar, fantastisk festival. snart off to next!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar