måndag 9 juli 2012

the return of the ollonborre

eeeoo, jag är tillbaka! london var freaking awesome, och om det inte vore för att jag saknade bobbi, lovis, marre och de andra hade jag utan tvekan stannat en vecka till. jag har sagt det de senaste fem åren att jag någon gång ska bo i london, och jag håller stenhårt fast vid det påståendet.

anyhow, så har de senaste dagarna spenderats med min bobbi and the other dudes. ikväll bestämde vi oss för att dra ner till gröningen för att bara chilla & umgås och eventuellt bada, vilket det inte blev speciellt mycket av. nevertheless, när solen sakta men säkert sjönk och det började bli mörkt blev vi invaderade av effin' ollonborrar. ja, invaderade. vi satt och snackade när någon upptäckte en fet ollonborre, alla reagerade som man brukar; snabbt kasta tröjan över håret och veva som en maniac mot svinet. ungefär tre minuter efter första besöket attackerades vi av ytterliggare TRE ollonborrar, samma reaktion. när vi väl står upp och ivrigt försöker schasa iväg borrarna inser vi att de inte kommit ensamma. de hade ingått i någon slags maskopi att invadera och få bort ALLA från gröningen då alla stod och vevade likadant som oss. under loppet av tjugo minuter hade vi tagit livet av ca 30 ollonborrar, helt utan samvete då vi endast gick i försvar. efter vår blodiga fight bestämde vi oss att lämna gröningen, på så sätt vann de.. fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar