onsdag 2 maj 2012

back in business


riktigt keff uppdatering, men jag godtar min egen ursäkt, nämligen: jag har inte varit hemma. 
i måndags stack jag tidigt till maggie, för att sen möta upp sabina och därefter grabbarna and off to lund! och helvete vad varmt det var, jag klagar inte för det är fan inte ok att klaga när solen för en gångs skull är framme. när vi väl hade hittat plats för alla våra rumpor var det bara fram med cidern och ölen och bara njuta. hela dagen var helt underbar, bortsett från en liten svacka för min del. kom väl hem vid halv två, trollade lite med marre på facebook, myste och sen var det god natt.
att vi sen sov i tolv timmar igår gav mig brutala ångestkänslor, speciellt när man rullade upp rullgardinen och såg att det var strålande solsken. därför fick det bli årets första frukost på balkongen för att sedan ta en onödigt lång promenad. dagen avslutades hos maggie med grillning, mums!
idag: gröningen med resten av helsingborgs befolkning.
(bilder kommer..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar