måndag 7 maj 2012

marvel!

okej, here's the deal.. jag har inte varit hemma på tre dagar, thus den kassa uppdateringen. var med mina små duvungar och såg the avengers igår i 3D. 3D:n var ju som i alla filmer, dvs att jag hade klarat mig lika bra utan den, men HILVEDE vad filmen var bra! killarna till höger om mig, som är 21 respektive 22 år gamla, förvandlades till små 12 åriga pojkar genom hela filmen. de satt och fnissade, klappade händer och vid en speciell scen i slutet (inga spoilers) ser jag riaz ta tag i robbans arm och studsa upp och ner i stolen, det var gulligt. det var dessutom en jävla tur att de är så pass nördiga att de visste att vi skulle sitta kvar till eftertexten var över, då 98% av hela biosalongen var tom, och se en liten scen som till hundra procent visade att det kommer komma en tvåa.

nej, nu ska jag ta det resterade av min B&J'S, omnomnom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar