söndag 15 april 2012

nightmares

god morgon god morgon, hör fåglar sjunga glatt.. osv osv. vaknade dock vid sju av ett sms från råpert, somnade om illa kvickt och vaknade två timmar senare av att jag skriker "hjälp", dafuq? jag är oerhört tråkig när jag sover, inga snarkningar, inget prat och ligger relativt still. det kom därför som en chock när jag vaknar och hör mig själv säga lite sluddrigt "hjäp. hjääälp!". orsaken till denna rädslan var att jag (i min dröm) kutade från något jag inte kommer ihåg, när jag sedan passerar en butik drar butiksbiträdet fram ett gevär, ropar "gumman" efter mig och börjar skjuta efter mig. anyhow, nu nalkas det frukost och framtiden är fortfarande oviss, även om jag har en känsla att harry potter lär delta i min söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar