söndag 15 april 2012

weekends

jag känner att jag sänder mig själv lite fel signaler när jag sitter och planerar inför nästa helg, till och med helgen därefter. den nya veckan har inte ens börjat och min hjärna har redan tagit helg, not okay. får istället försöka vända denna tankebanan och tänka "oh, vad kul det ska bli att övningsköra, plugga teori och jobba!".. aah, nu förstår jag varför jag redan har tagit helg. skålar istället med mitt ramlösaglas och bjussar på en godmorgon-mustasch-bild istället!

2 kommentarer:

  1. men blöö.. knappt snygg? erkänn att du har gått upp o sminkat dig, lagt dig i sängen igen innan du knäppt kortet? ;9 <3 / märr

    SvaraRadera
    Svar
    1. fuuuck, så jävla busted.. you got me, det är photoshopat. egentligen ser jag ut såhär: http://i2.ytimg.com/vi/Q8qtFQbKgIo/hqdefault.jpg

      hihihi, puss marit <3

      Radera