tisdag 17 april 2012

tack för kaffet

okej, såhär är det. jag har ett mega issue med personer som har så oerhört svårt att pressa fram ett tack när man har gjort dem en god gärning eller något så simpelt som sagt 'prosit'. hur jävla svårt är det att klämma fram ett 'tack så mycket' eller ännu enklare 'tack'? till exempel här om dagen höll jag upp dörren för en man i medelåldern, han klämde sig förbi med sina kassar och försvann illa kvickt utan att ens vända blicken åt mitt håll. hade det varit en person i lite äldre ålder hade de blivit så otroligt glada och tackat och bugat, i princip som att jag precis gett dem 1 mille. nä, jag gillar trevliga människor, keep up the good work peeps! ni andra: visa lite uppskattning för era medmänniskor för helvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar